Thursday, September 10, 2009

sendiri aku benci.

Thursday, February 19, 2009 at 7:39pm

Aku lari ke hutan, kemudian menyanyiku
Aku lari ke pantai, kemudian teriakku
Sepi… Sepi dan sendiri aku benci.
Aku ingin bingar. Aku mau di pasar.

Bosan aku dengan penat,
dan enyah saja kau, pekat

Seperti berjelaga jika aku sendiri
Pecahkan saja gelasnya biar ramai
Biar mengaduh sampai gaduh

Ada malaikat menyulam jaring laba-laba belang
di tembok keraton putih
Kenapa tak goyangkan saja loncengnya?
Biar terderah,
Atau aku harus lari ke hutan belok ke pantai?

in a crowded place i feel so lonely
in a noisy place i feel so empty..
what's wrong with me
i run and run and run as fast as i can
my heart beats so fast but i barely feel it
my lung feels so hurt and i can barely breathe
why do i feel so uneasy?
why do i feel so sad about something that i don't even know?
what have i done and what should i do?
i feel like running fast
And hope i could get rid of everything...

No comments: